رییس فدراسیون فوتبال گفت : امیدوارم ملی پوشان فوتبال ایران درجام جهانی 2014 برزیل نماینده شایسته ای برای ایران باشند.
 
به گزارش راسخون به نقل از ایرنا، علی کفاشیان درهمایش همبستگی حمایت ازتیم ملی بااشاره به تاکیدریاست جمهوری ازتیم ملی فوتبال کشورمان افزود: امروز تمامی آحادمردم برای حمایت از تیم ملی دربرزیل بسیج شده اند و این مساله در بین مسوولان ارشد کشور نیز وجود دارد.
 
وی افزود: امروز درهمایش همبستگی حمایت از تیم ملی درآستانه رقابت های جام جهانی شاهد حضور افراد مختلف اعم ازهنرمندان،ورزشکاران وپیشکسوتان و سایر اقشارجامعه هستیم که جای خوشبختی دارد.
 
رییس فدراسیون فوتبال با اشاره به حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دراین جلسه افزود: هنرمندان زیادی برای حمایت از تیم ملی آستین بالا زده و از این تیم کمک کرده اند و ما امروز شاهد تعدادی از محصولات فرهنگی هنرمندان هستیم که در برزیل به نمایش درخواهد آمد.
 
کفاشیان درادامه از حضور مدیران عامل بانک پاسارگاد و اپراتور همراه اول که برای حمایت از تیم ملی آمده بودند تشکر و قدردانی کرد و گفت: حمایت کننده های تیم ملی کمک شایانی به این تیم کرده اند وجا دارددر این مراسم از آنان تشکر و قدردانی شود.
 
وی درخاتمه ابراز امیدواری کرد: تیم ملی با حمایت هایی که از این تیم می شود در جام جهانی 2014 برزیل نتایج درخشانی کسب کند.
/2759/